Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

De hal ten westen

Ga naar beneden 
+2
Jordan
Gabe
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gabe

Gabe

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 30-01-11
Leeftijd : 29

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:15 pm

Ook wel de lokalenhal. Vanuit hier kun je naar álle lokalen, plus de docentenkamer en de kopieerkamer. Ook naar de kantine en de bezemkast kun je hier vinden. Het is er lichtbruin met rood, o.a. een rood tapijt verspreid over de laminatenvloer, met grote ramen. Het is er breed en je kunt hier best gewoon zitten zonder verder te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan
Admin
Jordan

Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 22-11-10

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:23 pm

Jordan rende de hal in en tranen renden al van haar wangen af. Waarom was deze gast zo sluw, zo eng, zo... ze versnelde.
Oz
Admin
Oz

Aantal berichten : 160
Leeftijd : 31

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:28 pm

Oz greep haar pols vast voordat ze verder kon rennen. Hij draaide haar naar zich toe, zijn handpalmen om haar polsen. "Jordan", zei hij zacht en keek op onder het haar voor zijn ogen.
Jordan
Admin
Jordan

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:28 pm

Jordan schrok, "Oz?" vroeg ze, onzeker of ze hem wel met de juiste naam aansprak. "Wat doe je hier?" Ze probeerde haar tranen terug te zuigen maar dat lukte niet.
Oz
Admin
Oz

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:30 pm

Ondanks dat het er awkward uitzag: zij, een lang meisje, hij, een kleine jongen, bleef hij haar zo vasthouden. "Gaat het?" vroeg hij bezorgd. "Je rende het lokaal uit, en ik zag dat je naar Cullen zat en... en..."
Jordan
Admin
Jordan

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:31 pm

Jordan's mondhoeken schoten niet omhoog, maar haar mond werd groter, net als haar ogen: Oz was naar haar gekomen vanuit bezorgdheid? Nog een traan biggelde over haar ene bolle wang. "Ik... ik..." mompelde ze.
Oz
Admin
Oz

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:35 pm

Oz schrok van zichzelf, verzwakte zijn grip op haar polsen en met zijn duim wreef hij haar tranen weg. "Ik weet niet wat het is, Jordan", begon hij, "maar sinds ik je heb ontmoet maak ik me zorgen om je, constant. Wanneer ik niet bij je ben, denk ik nog steeds, zal je het niet al te zwaar hebben zonder me?" Hij had dan wel naar Eureka zitten kijken tijdens het toernament, maar dat was immers zijn nature. Maar hij meende wat hij zei tegen Jordan. Werkelijk waar.
Jordan
Admin
Jordan

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:36 pm

Jordan greep zijn hand vast na het laatste woord. "Denk je niet dat het ra... raar is?" zei ze, bijna helder, maar toch nog snikkend.
Oz
Admin
Oz

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:37 pm

Oz keek verrast naar haar. "Wat?" vroeg hij.
Jordan
Admin
Jordan

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:38 pm

Jordan keek van de vloer weer naar Oz. "Je bent een kop kleiner dan me", zei ze, nog steeds een beetje snikkend. "Denk je niet dat dat... op... opzichtig is?"
Oz
Admin
Oz

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:39 pm

"Als dat zo zou zijn dan deed ik nu niet", zei Oz terwijl hij op zijn tenen ging staan en boog voorover. Hij legde zijn lippen op die van haar en zijn handen op haar kaaklijnen.
Jordan
Admin
Jordan

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:44 pm

Jordan schrok, maar bleef staan. Ze bukte een beetje.
Oz
Admin
Oz

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:44 pm

Oz sprong achteruit. "Niet doen", zei hij, "het is... intimiterend."
Jordan
Admin
Jordan

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:45 pm

"Als ik buk?" vroeg ze na, niet zeker wetend of ze wist wat intimiterend was.
Oz
Admin
Oz

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:45 pm

"Ja", zei Oz en keek even snel weg en weer terug, werd rood erdoor, "een benadrukking van m'n lengte", lachte hij.
Jordan
Admin
Jordan

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:46 pm

"Je gebruikt zulke moeilijke woorden", zei Jordan langzaam en zacht, maar glimlachte daarna.
Oz
Admin
Oz

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:47 pm

Oz dacht dat ze een grapje maakte en lachte. "Zullen we teruggaan?" vroeg hij haar en greep haar hand vast.
Jordan
Admin
Jordan

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:52 pm

Jordan knikte.
Oz
Admin
Oz

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyza feb 05, 2011 11:59 pm

Jordan lachte en nam haar pols weer vast, trok haar mee naar het biologielokaal.
Mackenzie

Mackenzie

Aantal berichten : 429
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 30

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyzo feb 27, 2011 11:47 pm

New (vervolg op Biologielokaal #1)

Mackenzie voelde haar benen zwaarder worden en ze bekeek Drew's rug. Hij leek zo onwaarschijnlijk knap nu, al was het maar van achter. Haar ogen vielen half dicht en ze voelde haar wangen gloeien. "Niet te geloven dat ik eens alleen met je ben", zei ze dromerig.
Drew

Drew

Aantal berichten : 451
Registratiedatum : 23-11-10

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyzo feb 27, 2011 11:54 pm

Drew keek verrast, ietwat fronsend naar achter toen hij stopte met lopen. Mackenzie zag eruit alsof ze te diep in het glaasje had gekeken. "We moeten je naar de ziekenzaal brengen, en snel", mompelde Drew snel, met een rode kleur op zijn wangen. Het was moeilijk om geen misbruik te maken van de situatie.
Mackenzie

Mackenzie

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyzo feb 27, 2011 11:55 pm

"Ik wil niet naar de ziekenzaal", zeurde Mackenzie dromerig en haar hoofd werd roder, "ik wil bij jou blijven..." Ze gaf twee kleine trekjes aan zijn arm, maar dat was alles wat ze kon produceren.
Drew

Drew

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyzo feb 27, 2011 11:56 pm

Drew's ogen werden groter, maar toen fronste hij en hij begon verder te lopen, trok Mackenzie harder achter zich aan. Hij mompelde zacht tegen zichzelf dat hij niet toe moest geven.
Mackenzie

Mackenzie

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyzo feb 27, 2011 11:58 pm

Mackenzie fronste lichtjes. "Waarom wil je me niet meer? Waarom houd je niet meer van me?" zeurde ze.
Drew

Drew

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Emptyma feb 28, 2011 12:57 am

Ga er niet op in, dacht Drew. Zijn mondhoeken schoten meer omlaag en hij liep steviger door. Ze waren er bijna, nog twee deuren.
Gesponsorde inhoud

De hal ten westen Empty
BerichtOnderwerp: Re: De hal ten westen   De hal ten westen Empty

De hal ten westen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De school-
Ga naar: