Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 08-01-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Ikebureru, Japan
Onderwerp: Re: Het kleine voetbalschuurtje za feb 05, 2011 6:04 pm
"Jij weet het ook", zei Hibari doodserious, "en je weet ook dat het niks helpt als je hier maar zit en in zelfmedelijden wegkwijnt. Raap jezelf bij elkaar." Hij boog voorover naar haar en fluisterde, "Een vrouw die een man nodig heeft om zichzelf te bewijzen is niks anders dan zwak." Hij draaide zich om en liep weg.
Onderwerp: Re: Het kleine voetbalschuurtje za feb 05, 2011 9:05 pm
"Wat kan ik zeggen?" zei Drew. "Het is een gave." Hij rukte zich los van de deuropening en ging naast haar staan. Hij zuchtte, maar was blij Anna weer eens te zien. Ze was rustig en niet zo opdringerig om iedereen anders om hem heen. "Jeez", kreunde hij en legde z'n handen op z'n gezicht.
Anna
Aantal berichten : 48 Registratiedatum : 05-02-11
Onderwerp: Re: Het kleine voetbalschuurtje za feb 05, 2011 9:06 pm
"Hoe vaak moet ik nog zeggen, zoek dan geen gevechten op, Drew", ondanks haar preek bleef ze half-glimlachen. Ze tikte haar sigaret uit en liet hem vallen. "Laat zien", ze haalde z'n handen weg en bekeek de schram. "Aansteller", lachte ze.
Onderwerp: Re: Het kleine voetbalschuurtje za feb 05, 2011 9:07 pm
"Hey, hey", zei Drew verontwaardigd, "het kwam van een waardig gevecht."
Anna
Onderwerp: Re: Het kleine voetbalschuurtje za feb 05, 2011 9:08 pm
Anna keek hem strak aan. "Niks is waardig aan het omlaag halen van een meisje", beet ze hem toe en maakte van haar wijsvinger en duim een O en liet ze uit elkaar spatten op zijn schram, "idioot."
Onderwerp: Re: Het kleine voetbalschuurtje za feb 05, 2011 9:09 pm
"Au", zei hij, "het is beter zo. Ik ben eindelijk van haar af. Je weet hoe erg ze kan zijn, jij weet dat zelfs als de beste." Hij wreef over zijn schram en wat plakkerig bloed bleef hangen op zijn met zand bestrooide handen. "Verdomme."
Anna
Onderwerp: Re: Het kleine voetbalschuurtje za feb 05, 2011 9:11 pm
Anna bracht haar zakdoekje uit haar zak en maakte hem even snel nat met een flesje water wat op de dozen stond. Ze drukte het tegen z'n schram aan. "Dan alsnog."
Onderwerp: Re: Het kleine voetbalschuurtje za feb 05, 2011 9:12 pm
Drew zuchtte. "Ze gaat nu met Hibari naar het herfstbal hè. M'n beste vriend en m'n ex. Wat vind jij ervan?" vroeg hij, puur uit belangstelling.
Anna
Onderwerp: Re: Het kleine voetbalschuurtje za feb 05, 2011 9:13 pm
"Cliché", zei Anna kort en werkte de schram af met een paar keer deppen eraan. "Je kunt dat beter laten desinfecteren. Je weet wat zand vermengd met jouw bloed kan doen."
Onderwerp: Re: Het kleine voetbalschuurtje za feb 05, 2011 9:20 pm
Drew smirkte. "Wat is dit, ontwijk je de vraag?"
Anna
Onderwerp: Re: Het kleine voetbalschuurtje za feb 05, 2011 9:23 pm
"Nee", zei Anna, "ik heb er gewoon nog niet over na gedacht. Ik denk dat ik niet eens ga. Het is niks voor mij om wel te gaan." Ze voelde haar wangen iets roziger worden en fronste. "Misschien... Romeo..."