Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Puyi

Puyi


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Taipei, Taiwan

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptydi nov 23, 2010 9:19 pm

Het is een kamer die groot genoeg is voor vier mensen, maar er staat drie houten bedden, tegen elkaar geschoven (dus met één in het midden, die is van Gabe, links ligt Puyi en rechts Kida), allen met een lichtgroen dekbed. Donkerbeige behang en een laminatenvloer. Als je binnenkomt kun je links van je het lichtknopje vinden. Er liggen stroken papier maché hier en daar, plus dat er een 'inktvlek' op het tapijt zit in de vorm van het woord 'baka' in het kanji. Chinese take-away bakjes kun je overal vinden. Er is een kleine tv die Gabe in een paar minuten om kan bouwen tot een computer en er liggen ook drie consoles. Gabe bewaart een gamecube onder z'n bed.

De kamer heeft één piepkleine badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe

Gabe


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 30-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ierland/Oostenrijk

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 3:54 pm

Gabe zat tegen z'n bed aan in kleermakerszit op de grond met een console in z'n hand, hij had de tv verschoven. Hij was druk bezig met The Legend of Zelda the Wind Waker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mackenzie

Mackenzie


Aantal berichten : 429
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : München, Duitsland

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 3:56 pm

Mackenzie opende de deur en begon al meteen, "Hey Puy, ik-" Ze stopte toen ze alleen een roodharige jongen voor een tv met een console zag. "Oh. Is Puyi hier niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe

Gabe


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 30-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ierland/Oostenrijk

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 3:59 pm

Gabe drukte uit automatisme op 'pause' en keek op. "Nope. Maar ze zal snel komen, denk ik, sinds het al zevenen is." Gabe maakte gebruik van zijn pauze om even op te staan en drinken te pakken uit de minibar. Er waren nog tien blikjes pepsi, maar geen coca. Z'n gezicht vertrok even maar hij nam een blikje. "Jij ook?" vroeg hij en keek op. "Of heb je net zoals ik smaak? Nee wacht, of heb je net zoals ik smaak alleen ben je niet net zoals ik te lui om decent cola te halen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mackenzie

Mackenzie


Aantal berichten : 429
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : München, Duitsland

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 4:00 pm

Mackenzie hoorde haar buik betrekken. Ze had best honger, maar een Pepsi kon er altijd wel in. Mackenzie moest lachen, ook al wou ze het niet. Ze gooide haar tas op de grond. "Dit is toch geen godslastering?!" zei ze toen ze dichterbij was gekomen. "Dit is Pepsi! Er is niks beters dan dit!" Verontwaardigd keek ze naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe

Gabe


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 30-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ierland/Oostenrijk

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 4:03 pm

"Meisjes..." Gabe schudde zijn hoofd en hij pakte ook een blikje voor Mackenzie, gooide het naar haar. "Denk snel!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mackenzie

Mackenzie


Aantal berichten : 429
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : München, Duitsland

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 4:06 pm

Mackenzie trok één wenkbrauw op toen ze hem had gevangen. Toen krampte haar maag weer in, synchroon met haar wenkbrauw. Haar mondhoeken zakten ook in. Ze had ineens heel veel behoefte aan de Pepsi maar de kracht vloeide weg om hem open te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe

Gabe


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 30-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ierland/Oostenrijk

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 4:07 pm

Gabe keek op, verbaasd door dat het blikje niet was gevallen, verbaasd door dat haar gezicht was vertrokken. "Wat?" vroeg hij. "Heb ik iets verkeerds gezegd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mackenzie

Mackenzie


Aantal berichten : 429
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : München, Duitsland

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 4:26 pm

Mackenzie schudde lusteloos haar hoofd en ging op Puyi's bed zitten. "Het is niks." Ze haalde haar hand naar haar gelaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe

Gabe


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 30-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ierland/Oostenrijk

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 4:27 pm

Gabe kwam dichterbij en ging op zijn bed zitten. "Is er iets gebeurd of zo?" vroeg hij en zette het blikje aan z'n lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mackenzie

Mackenzie


Aantal berichten : 429
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : München, Duitsland

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 4:28 pm

"Meisjes-problemen", zei Mackenzie en produceerde een flauwe glimlach. "Jongens en zo. Oh man ik haat jongens."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe

Gabe


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 30-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ierland/Oostenrijk

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 4:29 pm

"Cool", antwoordde Gabe, "ik ook."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mackenzie

Mackenzie


Aantal berichten : 429
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : München, Duitsland

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 4:30 pm

Mackenzie lachte, nu echt, maar toch zwak en kort. "Hey, ik geloof niet dat ik me al heb voorgesteld?" Ze stak haar hand uit. "Mackenzie Rockbell. Ook wel Mack."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe

Gabe


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 30-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ierland/Oostenrijk

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 4:33 pm

Gabe nam de hand aan en begon met, "Gabriel Taylor, ook wel Ga-", maar toen had hij door dat hij Pepsi aan het morsen was over z'n broek. Snel trok hij zijn hand weer terug. "Damn..." zei hij. Hij was er aan gewend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mackenzie

Mackenzie


Aantal berichten : 429
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : München, Duitsland

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptyzo maa 20, 2011 4:34 pm

Mackenzie lachte en zei, "Oh, sorry. Sorry... 'Ga'." Het was grappig, want Ga klonk in het Engels als 'gay'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe

Gabe


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 30-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ierland/Oostenrijk

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptydi maa 22, 2011 11:00 pm

Gabe glimlachte, maar fronste kort verontwaardigd. "Hey! Ik heb nog over!" Hij bewoog het blikje in zijn hand als teken dat hij het over haar heen kon gooien. Hij kwam al dichterbij, zogenaamd dreigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mackenzie

Mackenzie


Aantal berichten : 429
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : München, Duitsland

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptydi maa 22, 2011 11:01 pm

Mackenzie hield haar handpalmen snel om zijn polsen. "Niet doen!" gilde ze door het lachen door. "Niet doen, niet doen, ik geef me over!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Puyi

Puyi


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Taipei, Taiwan

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptydi maa 22, 2011 11:06 pm

Het was old-fashioned, maar Puyi stak haar sleutel in het sleutelgat - ze vond het leuk om de deur zo open te maken. Ze wist dat een van de twee vast wel binnen zat, dat zaten ze altijd, te gamen of wist zij veel, maar het voelde zo vintage en hipster om het zo open te maken met haar drukke sleutelbos. Normaal vrolijkte het haar altijd op, maar nu was ze nog steeds pissig over dat ze steeds verloor tegenover Edward. Ze was zo'n slechte verliezer. Fronsend draaide ze de deur open en leunde daarna met haar handpalm tegen het hout. Het volgende beeld was Mackenzie en Gabe die leken te stoeien, in een flirterige wijze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe

Gabe


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 30-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ierland/Oostenrijk

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptydi maa 22, 2011 11:07 pm

Gabe keek om. "Oh, hey Puy!" zei hij met een glimlach. Hij bleef tegen de grip van Mackenzie stribbelen, maar een stuk minder doelsgericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mackenzie

Mackenzie


Aantal berichten : 429
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : München, Duitsland

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptydi maa 22, 2011 11:08 pm

Mackenzie keek op en ze wist dat Puyi het niet zag zoals Mackenzie het had gezien, het was allemaal te lezen op haar gezicht, of ze had een slechte dag vandaag. Ze dook onder Gabe heen en ze liet zijn polsen los. Ze wou net Puyi begroeten maar ze wist niet wat te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puyi

Puyi


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Taipei, Taiwan

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptydi maa 22, 2011 11:09 pm

"Wees niet bang, ik ben straks weg", zei Puyi en snoof. Ze had geen zin in nog meer gefoezel van vrienden, ze leek wel de enige zonder een vriendje langzamerhand. Ze gooide haar tas maar niet neer, zoals ze had gewild, keek alleen heel even in haar la om te kijken voor een pen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mackenzie

Mackenzie


Aantal berichten : 429
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : München, Duitsland

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptydi maa 22, 2011 11:11 pm

"Eigenlijk", begon Mackenzie en herstelde snel het gekraak in haar stem, "was ik hier gekomen voor hulp bij wiskunde." Het was een beroerd verhaal, nu ze erover nadacht. Waarom had ze het de jongen niet gevraagd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Puyi

Puyi


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Taipei, Taiwan

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptydi maa 22, 2011 11:14 pm

Puyi keek om. Ze deed niet eens haar best om niet vuil te kijken. "Juist. Wiskunde. Luister, Mack, ik heb het druk", zei Puyi pissig, "Gabe kan je wel uithelpen, hoop ik. Dat is die roodharige jongen daar, voor het geval je z'n naam nog niet wist." Het was niks voor Puyi om te beginnen over hoe 'los' Mackenzie kon ogen, ze had altijd een hekel aan dat soort types gehad die dat deden, maar ze kon het niet laten. Ze was gewoon zo pissig op alles en iedereen. Subtiel gooide ze haar nachtkastje weer dicht en richtte naar de deur. "Ik ben misschien niet eens terug voor tien, maar ik zal niet spreken voor Kida." Ze verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mackenzie

Mackenzie


Aantal berichten : 429
Registratiedatum : 24-11-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : München, Duitsland

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptydi maa 22, 2011 11:16 pm

Mackenzie voelde zich nogmaals rot. Ze was al verslagen, maar ze wou niet dat Puyi ook begon. Ze keek naar haar ranke benen. Oogde ze zo erg dan, dat zelfs Puyi haar nu op een erg subtiele wijze sletterig noemde. Mackenzie zocht met haar ogen haar tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabe

Gabe


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 30-01-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ierland/Oostenrijk

Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Emptydi maa 22, 2011 11:17 pm

Gabe keek bezorgd. "Hey... ze bedoelde het vast niet zo. Je hoeft niet te gaan", zei hij. Hij vond het gemeen wat Puyi had gedaan, hij snapte het zelfs niet, maar oké, het was een meisje... en meisjes en hun menstruatiecyclus... hij haalde zijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida   Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer 1075 van Puyi, Gabe en Kida
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer 1072 van Jordan en Nathan
» Kamer 1071 van Eureka en Lavi
» Kamer 1074 van Mack en Drew
» Kamer 1076 van Oz
» Kamer 1063 van Anthony en Chrome

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De school-
Ga naar: