Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:06 pm
Anna keek één keer op, wat hij waarschijnlijk niet kon zien door de lok die ze voor haar ogen hing en- shit. Ze had haar haar niet gewassen die ochtend. Waarom dacht ze daar nooit aan? Ze spande haar kaak.
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:07 pm
Chrome keek van Anna en Miku eerst naar Anna en zei toen, "Ik ga Anthony even opzoeken." En wierp daarna gelijk een vlijmscherpe blik op Miku. Ze draaide zich om en liep weg.
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:13 pm
Lavi was zeker enthousiast. Hij keek naar Juliet. "Ik vraag me af welke clubs nog leden zoeken", zei hij.
Torrance
Aantal berichten : 8 Registratiedatum : 17-02-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Planeet Law Of X
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:15 pm
Torrance zei, "Nah. Ik denk dat ik alleen een lidmaatschap voor de trainingsruimte aanvraag dit jaar." Ze had vorig jaar meegedaan in het discipline comitee en ze was goed, ze was geweldig, alleen ze was ook een beetje... afwijkend van de rest. Haar attitude was veels te sanguinisch. "En jij, Juli?"
Juliet
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 21-12-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Aboriginals reservaat in Australië
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:16 pm
Juliet lachte nerveusjes. "Uhm", begon ze, "ik ga niks doen dit jaar, denk ik." De feestcommissie was ook niks voor haar.
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:17 pm
Lavi keek eerst weer naar Torrance en toen weer naar Juliet. "That's a shame", zei hij. "Ik heb beloofd te helpen in het discipline comité dit jaar. Plus neem ik een trainingsruimte lidmaatschap, natuurlijk."
Torrance
Aantal berichten : 8 Registratiedatum : 17-02-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Planeet Law Of X
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:18 pm
"Ah, het discipline comité", zei Torrance, alsof ze er nog niet had over nagedacht. "Misschien kom ik ook. Misschien niet. Geen idee." Ze stapte naar achter. "Kunnen we pratend lopen?"
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:22 pm
Koi draaide zich om naar de deur, weg van Tyler, klapte haar BB open en typte zonder te kijken naar haar toetsenbordje 'Star Driver Sugata x Tsunashi' in op Google. Dat zou haar goed doen.
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:26 pm
Nathaniel keek om naar haar en vernauwde zijn blik. "Wat heeft hij eigenlijk, naast geld, Kenwyn, waar je zo naar streeft?" zei Nathaniel, duidelijk in een ietwat neerbuigende zin, alles behalve jaloers.
Kenwyn
Aantal berichten : 86 Registratiedatum : 16-12-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Pembroke, Wales
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:27 pm
Kenwyn stopte even en draaide zich om. "Waarom vraag je me zoiets?" zei ze bijna kwaad.
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:27 pm
"Interesse", antwoordde Nathaniel. "En koester het, want het kan elk moment wegvagen, die interesse."
Kenwyn
Aantal berichten : 86 Registratiedatum : 16-12-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Pembroke, Wales
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:29 pm
Kenwyn fronste. De arrogante zak! "Hij is jou niet", zei ze. "Dat is eigenlijk al een eigenschap waar iemand aanbeden om zou moeten worden." Ze haastte zich nu naar Nyckolas en probeerde niet té dichtbij te lopen.
Trey
Aantal berichten : 14 Registratiedatum : 17-02-11
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:30 pm
Trey liep bijna-naast Nyckolas, net iets voor Kenwyn, naar de deur.
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:34 pm
Oz knikte. "Ze organiseren een soort, ehm, try-out. Ze willen het als extra vak inschakelen zodra er genoeg enthousiasme voor is. Dus nu proberen ze het op te wekken."
Averly
Aantal berichten : 57 Registratiedatum : 07-02-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Zweden, Stockholm
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 za maa 19, 2011 4:35 pm
Averly liep net niet synchroon met Oz. Ze dacht na. "Kun je je nog inschrijven?" vroeg ze uiteindelijk met een glimlach.