Onderwerp: Irish Leprechaun Pub wo nov 24, 2010 10:14 pm
Het is druk en er zitten her en der best wel oude, vieze mannen. Daarom is het handig om sowieso al met een groep te lopen, anders wordt je als jongen misschien lastig gevallen met pokerspelletjes en de meisjes... ja dat hoef ik niet uit te leggen, hmm? Er wordt bier geschonken onder de 16 maar wijn en zo niet.
Onderwerp: Re: Irish Leprechaun Pub vr nov 26, 2010 9:31 am
Oz kwam aangehuppeld en zag Puyi al staan. "Oh, oh hey Puy!" riep hij en zwaaide geanimeerd door de lucht. "Hier ben ik!" Hij ging op z'n tenen staan in de hoop dat Puyi hem nu zou opmerken.
Onderwerp: Re: Irish Leprechaun Pub ma nov 29, 2010 11:02 pm
Mackenzie kwam aangelopen en zag zijn kleine blonde maat met Puyi staan voor de Irish Leprechaun Pub. Ze salueerde naar Puyi terwijl ze riep, "Hey, guys!" Ze liep naar het tweetal. "Mind if I join in?"
Onderwerp: Re: Irish Leprechaun Pub ma nov 29, 2010 11:04 pm
"Oh nee, totaal niet!" zei Puyi snel en lachte. "Kom, laten we naar binnen gaan. Ik heb zin in ALE ALE ALE!" riep ze en lachte hard terwijl ze naar binnen liep.
Onderwerp: Re: Irish Leprechaun Pub ma nov 29, 2010 11:06 pm
"Dat komt goed uit", zei Mackenzie tegen Oz en keerde zich weer tot Puyi, "want dan slurpen we samen van de ALE ALE ALE!" zei Mackenzie in dezelfde lage toon als Puyi het zei.
Onderwerp: Re: Irish Leprechaun Pub ma nov 29, 2010 11:08 pm
Mackenzie stopte en daardoor voelde ze Oz tegen haar rug aanbotsen. "Dat is waar ook", ze Mackenzie met een vals stemmetje, "Oz moet z'n legitimatie waarschijnlijk vast in z'n hand houden deze avond." Ze lachte en porde Puyi in haar zij.
Onderwerp: Re: Irish Leprechaun Pub ma nov 29, 2010 11:13 pm
"Trouwens, je hoeft je sowieso niet meer te legitimeren hier, wees gerust, Oz," zei Mackenzie om het gerust te stellen en zette daarna haar stem op hard terwijl ze schreeuwen, "'nuff said, women and men! Let's drink!" Ze zette er een dik Iers accent op.
Onderwerp: Re: Irish Leprechaun Pub di dec 07, 2010 7:04 pm
Miku liep naar binnen en bleek niet op te vallen ondanks haar klederdracht: velen waren toch zat, dus hadden ze het gemerkt als het wel op zou vallen? Nah. Ze zag dat sommigen een glas met blondkleurig spul erin dronken en besloot er ook een te nemen.
Luke
Aantal berichten : 96 Registratiedatum : 23-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : West Virginia, Charleston
Onderwerp: Re: Irish Leprechaun Pub di dec 07, 2010 7:11 pm
Nathan keek onverschillig rond, keek op veel mensen neer. Zag Mackenzie niet eens, die was bij de andere ingang. In plaats daarvan zag hij wel een blauwharig meisje, alleen en eenzaampjes zitten achter de bar, duidelijk niet bezet door iemand. Fair enough. Hij liep naar het meisje toe en ging naast haar zitten. "We kunnen tijd besparen door nu naar een motel te gaan, als je wilt", zei hij meteen.
Onderwerp: Re: Irish Leprechaun Pub di dec 07, 2010 7:12 pm
Miku keek langzaam opzij. Waar had hij het over? In haar database kon ze niks vinden over deze actie. Daarom zei ze simpeltjes, "Ik snap niet wat je bedoelt."
Luke
Aantal berichten : 96 Registratiedatum : 23-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : West Virginia, Charleston
Onderwerp: Re: Irish Leprechaun Pub di dec 07, 2010 7:13 pm
Nathan's ogen werden eerst een beetje groot en een grimas verscheen op zijn gezicht. "Ah, hard-to-get? Prima. Alles voor een nachtje met jou." Hij keek sluw vanonder zijn wimpers.
Onderwerp: Re: Irish Leprechaun Pub di dec 07, 2010 7:14 pm
Miku snapte er nog steeds niks van. Ze was één groot vraagteken in deze scène. "Een nachtje wat?" besloot ze dan maar te vragen, nog altijd op een neutrale toon.
Luke
Onderwerp: Re: Irish Leprechaun Pub di dec 07, 2010 7:15 pm
Nathan lachte. "Oh, dus zo bedoel je het. In dat geval, ik open voor alles. Voorkeuren?" Hij zette zijn bad boy-smile op.