Het is een gothiek stenenpadje tussen veel groen. Het oogt niet echt 'romantisch', meer 'vriendschappelijk'. Via dit bospad kom je in het bos of van het bos kom je op het grasveld. Verder eh is het obvious wat er allemaal hier is enzo...
Mackenzie fronste dieper toen Drew haar passeerde en bleef hem achtervolgen. "Waarom volg ik je eigenlijk?" vroeg ze, niet eens aan zichzelf geadresseerd.
"Ik zei toch net, bimbo", begon Drew en draaide zich om, "dat je het zometeen zult zien." Hij draaide zich weer terug en liep weer verder, maar dan wat rustiger. Uiteindelijk stopte hij. We waren er.
Onderwerp: Re: Het bospad za dec 04, 2010 11:42 pm
Drew negeerde haar retorische vraag en keek met een straight face naar de ondergaande zon. Een halflachje verscheen op zijn gezicht terwijl hij stil bleef staren.
Onderwerp: Re: Het bospad di dec 07, 2010 11:33 pm
"Er schuilt een romanticus in elk persoon", citeerde Mackenzie en bracht een vinger naar haar kin als teken dat ze nadacht. "Hmm. Guess that's true, then."
Onderwerp: Re: Het bospad di dec 07, 2010 11:57 pm
"Oh kom op. Ik bedoel, iedereen is wel romantisch. Iedereen heeft een crush, gehad of heeft." begon Mackenzie. "Ik bijvoorbeeld, heb een oogje op Eddddzdzdzdddzzz-" Ze had door dat ze te veel verhulde en vervormde het laatste. "Shit."
Onderwerp: Re: Het bospad wo dec 08, 2010 12:01 am
"Pfhaha", begon hij te lachen. Zijn lach was niet eens zo sluw, het klonk bijna lief. "Oké, rustig maar. Ik zal niks zeggen." Hij kwam tot stilte, maar een sluwe glimlach kwam weer terug.
Onderwerp: Re: Het bospad wo dec 08, 2010 12:02 am
Mackenzie vond zijn lach ook wel schattig, maar liet zich niet misleiden. Hij was kwaadaardig. "Hpfhm. Het zou mij wat schelen, het is niet alsof je z'n steun en toeverlaat bent." Ze keek de andere kant op.
Onderwerp: Re: Het bospad wo dec 08, 2010 12:03 am
"Oh geloof me", zei Drew, "alles behalve dat. Die pussy is mijn grootste vijand." Hij had zo z'n reden voor dat... Een frons verscheen op Drew's gezicht en zijn glimlach verdween.
"Rot op", zei Drew alleen en met zijn haar net wat meer over zijn ogen dan normaal en een pissed-off expressie die te zien was op de stand van zijn mond trok zich los uit haar greep en liep door.
"Hpfhm", Mackenzie fronste en liep nu theateraal synchroon met Drew, alleen dan met gebalde vuisten. "Je bent erg wisselvallig, wist je dat?" zei Mackenzie.
"Moet je horen wie het zegt, Rockbell", zei Drew scherp, "eerst woest, dan hysterisch aan het huilen en nu... ik weet neit eens wat je stemming is nu." Hij stapte door. "Niet dat ik het wil weten."