Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

De klokkenwinkel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lavi

Lavi

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 30

De klokkenwinkel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De klokkenwinkel   De klokkenwinkel - Pagina 2 Emptyzo dec 05, 2010 12:38 pm

Lavi schrok. "Ben je gek? Berg je toverstok op, wat had je gedaan als ik het niet was!" riep hij, terwijl achter zich de man begon te raaskallen. "Waar ben ik?" Lavi draaide zich om en hielp de man. "U bent in de klokkenwinkel van Londen." "Wíé ben ik? Weet jij wie ik ben?" "Nee meneer, heeft u een paspoort?" "Wat is een... paspoort?" Hij bracht zijn handen naar zijn hoofd en Lavi stond weer op. "Aan mijn hulp heeft hij niet veel. Maar wij moeten weg... eh, wat is je naam?" vroeg hij aan Jordan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jordan
Admin
Jordan

Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: De klokkenwinkel   De klokkenwinkel - Pagina 2 Emptyzo dec 05, 2010 12:39 pm

"Jordan", zei ze zacht. Eerst was ze helemaal aan het spacen door wat Lavi had gezegd, en nu nog steeds, maar effin.
Lavi

Lavi

Aantal berichten : 98
Registratiedatum : 26-11-10
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: De klokkenwinkel   De klokkenwinkel - Pagina 2 Emptydi dec 07, 2010 6:53 pm

"Lavi", zei Lavi om zichzelf ook nog voor te stellen. Hij liep richtig de deur en hoopte dat Jordan hem zou volgen.
Jordan
Admin
Jordan

Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 22-11-10
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: De klokkenwinkel   De klokkenwinkel - Pagina 2 Emptydi dec 07, 2010 6:54 pm

En dat deed Jordan, na een enkel moment van twijfel.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De klokkenwinkel   De klokkenwinkel - Pagina 2 Empty

De klokkenwinkel
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De stad-
Ga naar: