Onderwerp: De loungeruimte vr dec 17, 2010 2:27 pm
Dit is een soort mengeling van een aura, en een jeugdhuis. De loungeruimte is er om de leerlingen ontspanning te bieden na een hard dagje studeren of werken. In het midden van de kamer vind je er vier sofa's. Er staat ook een jukebox, er is een heel klein tv'tje, maar helaas heb je niet veel aan dat tv'tje aangezien het momenteel kapot is. Er is ook een minikoelkastje, maar er zit géén alcohol in.
Onderwerp: Re: De loungeruimte vr dec 17, 2010 2:29 pm
Zuchtend ging Eureka languit op één van de vier sofa's liggen. Gelukkig was het hier nu niet te druk. Er was zelfs helemaal niemand! Heerlijk. Ze zette met haar voet de jukebox aan, en een van de nummers van Bach af.
Onderwerp: Re: De loungeruimte vr dec 17, 2010 2:30 pm
Kwaad smeet hij de bal in één van de zetels en trok met een hevige snok de deur van de mini koelkast open. Xerxes, die gast zou hij werkelijk ooit op een dag zijn kop af hakken. Wat voor een gestoorde gek beet nu ook in iemands lip. Dat hij dat een meisje zou doen was nog ergens te begrijpen. Met een kort krachtige klikje maakte hij zijn cola blik open en nam een grote slok. Maar bij iemand van het zelfde geslacht. Een vaag idee kwam in hem op. Leek hij misschien op een meisje? Droogjes voelde hij aan zijn borstkas. Het was niet dat hij tieten had of iets dergelijks. Een roodharig iets sprong in zijn oogveld. Een meisje. Misschien zou hij haar vragen of hij er vrouwelijk uit zag of niet. Maar zou dat niet vreemd overkomen. Nadenkend keek hij opzij.
Onderwerp: Re: De loungeruimte za dec 25, 2010 1:16 am
Eureka keek geïrriteerd naar boven. Weer zo'n gozer die haar aankeek, jeez dit werd irritant. "Wat?" zei ze, met de wil om het er vijandig uit te laten komen, wat ook wel terug te vinden was, maar het klonk schattiger dan serieus boos.
Onderwerp: Re: De loungeruimte za dec 25, 2010 1:18 am
Lavi's ogen werden even groter. Oké, ze was wat chagrijnig. Of was ze gewoon hard-to-get aan het spelen. Lavi trok een grimas. "Oh, niks in het bijzonder." Hij stond op en liep naar haar sofa. "Maar zie ik eruit als een meisje?" Zijn gezicht stond op serieus, maar ook gewoon vragend tegelijkertijd.
Onderwerp: Re: De loungeruimte za dec 25, 2010 4:28 pm
Eureka fronste. Deze gozer pisste haar nogal off. Polen? POLEN? Wou hij zeggen dat ze leek op een POOL? "Nee", zei ze terwijl ze haar best deed om zich in te houden met haar woede. "Ik kom uit Rusland."
Onderwerp: Re: De loungeruimte za dec 25, 2010 4:30 pm
Lavi merkte haar woede op en keek een beetje bezorgd naar het meisje. Maar hij begon dan toch maar te lachen. "Well well, je bent leuk als je boos bent, Eureka."
Juliet
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 21-12-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Aboriginals reservaat in Australië
Onderwerp: Re: De loungeruimte ma dec 27, 2010 3:20 pm
Juliet liep lachend de loungeruimte binnen en zag al meteen Lavi bij een of ander meisje staan. "Hey hey ho", riep ze nog steeds giechelend en sloeg hem op z'n rug.
Onderwerp: Re: De loungeruimte ma dec 27, 2010 3:22 pm
Lavi voelde een klap op zijn jas. Autsj... Hij keek om. Juliet. Hij glimlachte al meteen. "Hey, ik zat me al af te vragen waar je was", zei hij haar en was Eureka al totaal vergeten.
Onderwerp: Re: De loungeruimte ma dec 27, 2010 3:23 pm
Lavi draaide alleen zijn hoofd om en zijn glimlach verdween. Oh ja, zij.
Juliet
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 21-12-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Aboriginals reservaat in Australië
Onderwerp: Re: De loungeruimte ma dec 27, 2010 3:24 pm
Juliet stopte even met lachen en haar ogen werden groter. "Hey hey hey, kora! Wie hebben we daar? Je vriendinnetje, Lavi?" vroeg ze speels en duwde hem even opzij. "Hmm. Ze is chagrijniger dan je vorige, haha", Juliet begon weer volop met lachen.
Onderwerp: Re: De loungeruimte ma dec 27, 2010 3:26 pm
Eureka's wangen kregen een rode kleur van schaamte. Wat dacht dit kind?! "Iew!" riep Eureka uit. "Alsof ik met voetvolk als Black zou daten! Ik ben zwaar beledigd!" Eureka stond op. "Bied je excuses aan."
Juliet
Onderwerp: Re: De loungeruimte ma dec 27, 2010 3:26 pm