Onderwerp: Re: Morning assembly #1 wo maa 02, 2011 8:23 pm
Dat had een reden... maar Lal was niet van plan hem te vertellen. "Waarom ga je niet gewoon terug naar Kirche?" vroeg Lal.
Xerxes
Aantal berichten : 95 Registratiedatum : 23-11-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Ergens op Peloponnesos, Griekenland
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 wo maa 02, 2011 8:24 pm
Xerxes keek eerst alleen naar Lal, maar een glimlach verscheen en hij legde zijn arm om haar heen. "Kirche kan niet tippen aan jouw gezelschap, Mirch", zei Xerxes en trok haar iets dichterbij zich.
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 wo maa 02, 2011 9:12 pm
"Xer... xes", zei Lal wanhopig en keek naar hem. Zo bleef ze zitten, voor God weet hoe lang en ze trok toen snel haar bril over haar ogen.
Xerxes
Aantal berichten : 95 Registratiedatum : 23-11-10 Leeftijd : 30 Woonplaats : Ergens op Peloponnesos, Griekenland
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 wo maa 02, 2011 9:13 pm
Eerst had Xerxes verbaasd zitten kijken, alleen nu glimlachte hij. "Vind je dat niet oneerlijk?" zei Xerxes en hij boog voorover. "Jij kan wel mijn ogen zien, maar ik niet het jouwe?"
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 wo maa 02, 2011 11:13 pm
Bij de aanraking van haar bril schoot Lal in de stress en nog voordat hij hem had losgelaten, maar nadat hij zijn woorden had gezegd, sloeg ze hem in het gezicht.
Xerxes
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 wo maa 02, 2011 11:15 pm
Xerxes greep niet naar zijn gelaat. Eerst was hij verbaasd, maar dat zakte bijna weg. Zijn ogen bleven alleen groot. Hij draaide zijn hoofd weer naar Lal. Hij wou vragen waar dat voor was, waarom ze dat deed, maar er kwam niks uit zijn mond, die niet eens open ging.
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 wo maa 02, 2011 11:16 pm
Dat hij niet reageerde maakte Lal alleen pissiger. Ze fronste en schreeuwde, "Ben je opeens een masochist of zo!? Waarom schreeuw je niet naar me, waarom ben je niet op z'n minst boos?!"
Xerxes
Onderwerp: Re: Morning assembly #1 wo maa 02, 2011 11:17 pm
"Ik wacht tot het overgaat", zei Xerxes, "tot je woede overgaat. Omdat ik om je geef, Lal." Hij bleef in dezelfde houding zitten, allang niet meer over haar heen gebogen.