Onderwerp: Re: Trainingsruimte za jan 22, 2011 1:44 pm
"Je weet best dat ik je liet winnen", zei Drew, nog steeds pissig en dieper fronsend, "bovendien is dat niet wat ik bedoel. Je weet dat je me ook wilt. Stribbel niet zo tegen, for once."
Onderwerp: Re: Trainingsruimte za jan 22, 2011 1:45 pm
Mackenzie gooide haar vuist in zijn maag. "Ik heb nooit gezegd dat ik jou 'wilde'. En guess what? Het enige wat ik van je wil is dat je me met rust laat!"
Onderwerp: Re: Trainingsruimte za jan 22, 2011 1:47 pm
Drew greep naar zijn maag. "Goddamnit..." kreunde hij zacht en hij greep de linkerbovenarm van Mackenzie. "Waar ben je nou zo boos over, eigenlijk? Dat Luke ons zag? Dat er een roddel is over mij en die Zweedse? Dat jij dat gelooft?"
Onderwerp: Re: Trainingsruimte za jan 22, 2011 1:49 pm
"Nee", siste Mackenzie, "over dat je een two-timer bent en werkelijk iets hebt met Eureka, ik bedoel, jeez Drew. Ik heb nog nooit je ook maar iets horen zeggen over haar. De eerste keer dat ik in het veld stond kende zij mij wel alleen ik had geen idee waarom ze zo opgefokt was." Ze wrong zichzelf los en liep rustig weg.
Onderwerp: Re: Trainingsruimte za jan 29, 2011 3:51 pm
"Eureka en ik hebben ook helemaal niks!" zei hij kwaad. "Ze denkt dat alleen maar. Dat is mijn schuld toch niet, jeez!" En hij wierp nog een glare naar Anthony.
Onderwerp: Re: Trainingsruimte za jan 29, 2011 3:55 pm
"Omdat", begon Drew, wetend dat het volgende niet bepaald goed zou vallen, "omdat we ook weleens... nou ja... kom op Mack. Jij weet net zo goed als ik dat je niet meteen getrouwd bent als je eens tongworstelt met iemand."
Onderwerp: Re: Trainingsruimte za jan 29, 2011 5:05 pm
Mackenzie liep achteruit terwijl hij vooruit liep en kwam zo tegen de muur terecht. Ze schrok even kort maar hield haar hoofd cool en keek voor zich uit met gekruiste armen. "You wish", zei ze.
Onderwerp: Re: Trainingsruimte za jan 29, 2011 5:09 pm
Eureka liep de hal voor de trainingsruimte in en schrok. Ze schraapte lieflijk haar keel en probeerde met al haar macht fronsend te kijken, maar ze moest zich meer richten op het feit dat haar ogen droog moesten blijven.