Onderwerp: Re: Trainingsruimte za jan 29, 2011 5:11 pm
Eureka liep elegant maar ietwat onstabiel naar Drew en Mackenzie toe. "Introduceer me anders even, Drew", zei ze en keek minachtend naar Mackenzie. Het lukte, ze kwam zeker van haar zaak over.
Onderwerp: Re: Trainingsruimte za jan 29, 2011 5:19 pm
Eureka glimlachte niet terug, ze plaatste alleen twee vingers op Drew's schouder die naar zijn hals liepen, precies op dezelfde plek waar hij haar altijd beet en liet toen weer los en liep weg, nu wel glimlachend.
Onderwerp: Re: Trainingsruimte za jan 29, 2011 5:21 pm
Mackenzie keek naar Drew. "Ik weet niet wat dat betekende", zei ze en forceerde een lachje bij zichzelf, "maar man, het hele herfstbal zal je screwed wezen."
Onderwerp: Re: Trainingsruimte za jan 29, 2011 5:25 pm
Mackenzie lachte. Ze wist niet waarom, aangezien ze net een jongen had afgepakt van een meisje en dat was zo niks voor Mack, alleen ze lachte toch maar. Het was gewoon... dat Drew's glimlach zo'n effect had. Toen schrok ze. Wacht, Drew's... Drew's... zag ze daar nou... Ze keek snel weg. "Uhm, ik denk dat ik maar ga", zei ze, met nog een forcerend lachje en begon al te lopen, ietwat gehaast.
Onderwerp: Re: Trainingsruimte za jan 29, 2011 5:26 pm
Mackenzie maakte een schokkerige beweging terwijl ze stopte en zei heel kort door haar hoofd om te draaien, "Nee, haha, niks." Snel liep ze weg. Ze verdween uit zicht.