Onderwerp: Kamer 1076 van Oz vr nov 26, 2010 9:34 am
Het is één van de grootste kamers van de school en het is er redelijk netjes. Donkerbeige behang en een laminatenvloer. Als je binnenkomt kun je links van je het lichtknopje vinden. Er is één groot rond bed te vinden in het midden met rode lakens en op de muren hangen er kleine schilderijen van Oz. Puyi heeft ooit eens een inktvlek gemaakt in zijn tapijt wat een kanji-woord zou vormen.
Onderwerp: Re: Kamer 1076 van Oz zo feb 06, 2011 12:59 am
Oz trok Jordan met zich mee. Enthousiast lachte hij en hij maakte de deur open. "Dit is mijn kamer", zei hij en strekte zijn arm uit terwijl hij tegen de deur aan leunde.
Jordan Admin
Aantal berichten : 120 Registratiedatum : 22-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Spanje, Barcelona
Onderwerp: Re: Kamer 1076 van Oz zo feb 06, 2011 1:00 am
Jordan keek verrast rond. "Wow, het is zo groot!" zei ze. Ze schrok opeens en ze begon opeens met haar vestje te ontknopen.
Onderwerp: Re: Kamer 1076 van Oz zo feb 06, 2011 1:03 am
"Het... is jouw keuze", zei Oz. Het zijn haar kledingstukken, immers. Ze mag ze aan en uit doen waar en wanneer ze wilt. Wie was hij om daarover te oordelen. Hij lachte nerveus. Ze was zeker een raar meisje.
Jordan Admin
Aantal berichten : 120 Registratiedatum : 22-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Spanje, Barcelona
Onderwerp: Re: Kamer 1076 van Oz zo feb 06, 2011 1:04 am
"Uhm", bedacht Jordan zich, "ik... wil... het wel." Ze begon ongelofelijk te blozen en hield haar hand voor haar mond en liet haar vestje op haar schouders glijden.
Onderwerp: Re: Kamer 1076 van Oz zo feb 06, 2011 1:11 am
Oz schrok op. "Wat?! Je wou... je..." Hij probeerde zich te herstellen alleen de gedachte dat hij gelaid zou worden door het meisje van zijn dromen maakte hem helemaal onstabiel.
Jordan Admin
Onderwerp: Re: Kamer 1076 van Oz zo feb 06, 2011 1:12 am
Jordan trok haar blouse over haar hoofd, langzaampjes en gooide hem op de grond.
Onderwerp: Re: Kamer 1076 van Oz di feb 08, 2011 5:33 pm
Puyi zette haar handpalm om de deurknop en maakte de deur open. "Hey Oz, ik zou-" Ze bekeek de situatie voor zich eens goed. Oz' blouse was open, net als z'n gulp, maar dat was niet het hele verhaal. Tegenover hem zat miss No Brains, enkel in d'r rokje en d'r beha. Oh God. Puyi slikte en zei alleen maar, "Oh, ahum, ik wist niet... sorry."