Mackenzie rukte zichzelf los en in dezelfde beweging gaf ze Lucas een keiharde klap. "RAAK", riep ze, "ME", ze gooide nu nog een keer haar vuist tegen zijn wang aan, "NIET", en trok haar knie omhoog om hem een knietje te geven in z'n ballen, "AAN!" Ze draaide zich weer om en rende verder naar de deur.
Lucas
Aantal berichten : 47 Registratiedatum : 13-12-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Tokyo, Japan
Onderwerp: Re: De eetzaal za jan 08, 2011 8:14 pm
Lucas zakte in en greep tussen zijn benen. Fucking hell, wat een gigantische pijn! Maar hij ging niet uitvallen tegen Mackenzie. Ergens begreep hij het, maar waarom geloofde ze hem nou niet?! En waarom was ze zo ongelofelijk een aansteller?
Drew kwam net de eetzaal in met Hibari achter zich aan toen links tegen hem iets aankwam. Hij keek naar die kant en hij zag Mackenzie. "Kijk toch eens uit, asociaal kind", zei hij nijdig en liep door.
Hibari
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 08-01-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Ikebureru, Japan
Onderwerp: Re: De eetzaal za jan 08, 2011 8:17 pm
Hibari stopte even, nam het beeld van Mackenzie in zich op en liep achter Drew aan.
Mackenzie was geschrokken van Drew's plotselinge verschijning en fluisterde toen eigenlijk tegen zichzelf, voor het feit dat ze Lucas een enkele seconde geloofde, "Zei ik het niet." Enkel Lucas had haar kunnen horen, zo zacht was het.
Lucas
Aantal berichten : 47 Registratiedatum : 13-12-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Tokyo, Japan
Onderwerp: Re: De eetzaal za jan 08, 2011 8:21 pm
Lucas' snappte. "Drew, fucking asshole dat je bent, be fucking honest for once!" schreeuwde hij en stond op, haalde Drew in en gaf hem een klap op z'n achterhoofd. "Je gaat zo niet met meisjes om", zei hij woest.
Hibari
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 08-01-11 Leeftijd : 31 Woonplaats : Ikebureru, Japan
Onderwerp: Re: De eetzaal za jan 08, 2011 8:22 pm
Hibari zette een stok tegen de zij van Lucas en gooide hem daarmee om.
Lucas
Onderwerp: Re: De eetzaal za jan 08, 2011 8:23 pm
Lucas kwam tegen de muur aan en grijnsde. "Hey, Hibari", zei hij half-lachend, "jij ook hallo." Hibari en Lucas waren wel vrienden, alleen... ja, je zou het vrienden kunnen noemen.
"Verdo-" riep Drew uit naar Lucas. "Doe dat nog eens en je luchtpijp ziet er hetzelfde uit als je proefwerk voor Japans die je hebt verkreukelt, eikel." Zijn ogen flickerden naar Mackenzie en zijn mondhoeken zakten nog verder.
Drew fronste en negeerde zijn twee vrienden. "Het enige probleem dat ik kan verzinnen op dit moment ben jij", antwoordde Drew, "verder is er niks 'aan de hand'." Hij draaide zich om en begon met lopen.
Drew draaide zich nu weer geheel naar Mackenzie, stapte enkele stappen dichterbij, boog voorover, hun gezichten slechts een enkele millimeter van elkaar vandaan.
Onderwerp: Re: De eetzaal za jan 08, 2011 10:16 pm
Drew liet zijn frons wegvaren en trok haar terug, dichtbij hem, haar omdraaiend, naar hem toe. Ze zat in zijn greep. "Je bent gewoon erg interessant, Mackenzie Rockbell", zei hij en realiseerde dat ze nu zo dichtbij waren face to face dat Mackenzie misschien een klein beetje van zijn adem zou kunnen voelen op haar gezicht.
Onderwerp: Re: De eetzaal za jan 08, 2011 10:19 pm
Mackenzie schrok, maar ze twijfelde geen seconde en stribbelde tegen. "Als je me nu niet los laat, zal je spijt krijgen dat je ooit geboren bent." Ze trok haar toverstok en de tafels draaiden om: haar toverstok prikte ze onder zijn kin, in zijn keel. "Interessant m'n reet, Drew. Kan ik erop rekenen dat ik je gezicht nooit meer zie?"