Onderwerp: Re: De begroeide heuvel do jan 20, 2011 10:52 pm
Mackenzie keek fronsend en wanhopig naar Drew. "Waar heeft die clown het over?"
Elizabeth
Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 20-01-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : West Virginia, Charleston
Onderwerp: Re: De begroeide heuvel do jan 20, 2011 10:55 pm
Elizabeth sprong op. "Jij trashbag, wees blij dat ik je inlicht!" riep ze en keek toen van Mackenzie naar Drew. "En denk maar niet dat ik dit verzwijg voor Eureka. Niet voor haar sake, Drew, het is simpeltjes gezegd omdat je walgelijk bezig bent."
Luke
Aantal berichten : 96 Registratiedatum : 23-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : West Virginia, Charleston
Onderwerp: Re: De begroeide heuvel do jan 20, 2011 10:56 pm
Luke schoot een pissige blik naar Elizabeth vanwege dat ze zo uitviel tegen Mackenzie.
Onderwerp: Re: De begroeide heuvel do jan 20, 2011 10:58 pm
Drew keek fronsend naar Elizabeth. Waar had ze het over? Luke leek het ook zo te zien. Hij draaide zich om naar Mackenzie. "Ik heb geen idee waar ze het over hebben, Mack", zei hij.
Luke
Aantal berichten : 96 Registratiedatum : 23-11-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : West Virginia, Charleston
Onderwerp: Re: De begroeide heuvel do jan 20, 2011 10:59 pm
Luke sprong op. "Ach kom op!" riep hij kwaad, "Het verhaal gaat als een lopend vuurtje door de school en dat je Eureka ook nog eens ontkent is gewoon ziek!"
Onderwerp: Re: De begroeide heuvel do jan 20, 2011 11:01 pm
Drew fronste dieper. "Ik ontken Eureka niet, ik ontken dat ik ook maar iets te maken heb met de zaak die jullie net opzeiden, bastard", zei hij en stond op.
Elizabeth
Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 20-01-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : West Virginia, Charleston
Onderwerp: Re: De begroeide heuvel do jan 20, 2011 11:21 pm
"Ach, wat maakt het uit dat je haar ontkent", zegt Elizabeth zuchtend, "het is niet alsof er later nog wat te ontkennen valt. Dan is het er gewoon niet meer."
Onderwerp: Re: De begroeide heuvel do jan 20, 2011 11:23 pm
"Jij, clown", riep Mackenzie het witblonde meisje toe en stond op, "wat is er precies tussen Eureka en Drew dan?"
Elizabeth
Onderwerp: Re: De begroeide heuvel do jan 20, 2011 11:25 pm
"Ik heet Elizabeth, niet clown", schreeuwde ze met dichtgeknepen ogen, maar opende ze ze weer en praatte weer elegant en teasing, "en oh, Drew, dat is nog harsher. Niet eens vertellen dat je een two-timer bent?" Ze sloeg theateraal haar hand zachtjes tegen haar voorhoofd. "Oh, dat is het. Je wilt Eureka voor schut zetten door Rockbell haar te laten vervangen. Sneu."
Onderwerp: Re: De begroeide heuvel do jan 20, 2011 11:30 pm
Drew dook in zijn schouders. "Alleen dat er wat was tussen mij en Eureka", zei hij, de verleden tijd benadrukt.
Elizabeth
Onderwerp: Re: De begroeide heuvel do jan 20, 2011 11:32 pm
Elizabeth snoof. "Wat nou, 'was'?" Ze keek van Drew naar Mackenzie en vervolgde haar verhaal, "Hij heeft simpel weg haar laten liggen nadat jij Eureka had verslagen bij het toernament. What a break-up, vind je niet?"
Onderwerp: Re: De begroeide heuvel do jan 20, 2011 11:40 pm
"Ik heb dat kind gezegd dat ze het zelf mocht uitzoeken en dat ik d'r niet ging helpen", hij kneep zijn ogen iets dichter, "sinds wanneer is dat een misdaad geworden?"
Elizabeth
Onderwerp: Re: De begroeide heuvel do jan 20, 2011 11:44 pm
"Ah, en dat vertelde je haar in de bosjes, wanneer je haar uitkleedde en wegrende met haar kleren?" zei Elizabeth.