Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

De begroeide heuvel

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Drew

Drew

Aantal berichten : 451
Registratiedatum : 23-11-10
Leeftijd : 31

De begroeide heuvel - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Emptydo jan 20, 2011 11:47 pm

Drew's ogen werden groter. "Dat heb ik niet gedaan!" riep hij pissig. Hij kon niet zeggen dat het niks voor hem zou zijn om dat te doen. Dat was het namelijk wel, meer dan alles anders. "Goddamnit, Elizabeth, je weet dat ik het niet was! Ik was toen niet op school, de hele week niet." Het was immers wel bekendgemaakt overal wat er was gebeurd met het meisje, maar hij had nooit te horen gekregen dat hij het zou zijn geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elizabeth

Elizabeth

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 20-01-11
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Emptydo jan 20, 2011 11:49 pm

"Weet je, ik spijbel nooit, dus ik zal het wel mis hebben", begon ze, "maar is het niet zo dat je ondanks dat niemand je ziet, nog steeds op het terrein kan zijn? Gewoon, dat je een alibi zocht om het te doen? Dat is sick, weet je. Je een hele week afmelden om iemand op zo'n goedkope manier te vernederen."
Drew

Drew

BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Emptydo jan 20, 2011 11:50 pm

"Goedkoop", lachte Drew, "jij weet immers als de beste wat goedkoop is." Hij snoof en richtte zich tot Luke. "Als jullie me niet geloven, mij best. Ik ga achter Mackenzie aan."
Luke

Luke

Aantal berichten : 96

BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Emptyvr jan 21, 2011 12:03 am

"Nee dat ga je niet", zei Luke en tilde hem opnieuw een kleine tien meter van de grond.
Drew

Drew

BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Emptyvr jan 21, 2011 10:33 am

"Laat me los", siste Drew.

((Een kleine 10 meter?!?!? WATZ))
Luke

Luke

BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Emptyvr jan 21, 2011 10:35 am

((Hahaha ik bedoel natuurlijk 10 cm.))
Elizabeth

Elizabeth

BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Emptyvr jan 21, 2011 10:36 am

Elizabeth zuchtte theateraal en zei toen, "Laat hem maar gaan, Luke. Het is niet onze zaak hoe hij deze rotzooi opruimt."
Drew

Drew

BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Emptyza jan 22, 2011 5:26 pm

Drew rende gelijk weg na dit teken, niet wachtend op Luke's antwoord op Elizabeth. Bastards...
Luke

Luke

BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Emptyza jan 22, 2011 5:28 pm

Luke keek hem woest aan en wendde zich tot Elizabeth, eerst boos, maar toen veranderde zijn expressie. "Luister, ik mag Hawthorne niet alleen het is niks voor hem om dingen te ontkennen waarin hij mensen heeft vernederd. Ik begin te twijfelen aan die roddel."
Elizabeth

Elizabeth

BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Emptyza jan 22, 2011 5:31 pm

Elizabeth snoof. "Natuurlijk is het niet echt", zei Elizabeth, "Eureka wist gelijk toen ze het hoorde dat het niet Drew kon zijn geweest. Dit is gewoon wat die stomme aliën verdient." Ze draaide zich om naar Luke en begon weg te lopen.
Luke

Luke

BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Emptyza jan 22, 2011 5:32 pm

Luke fronste weer. "Wat?! Waarom heb je dat niet eerder kunnen zeggen? Licht me tenminste in!" zei hij pissig.
Elizabeth

Elizabeth

BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Emptyza jan 22, 2011 5:33 pm

Elizabeth stopte. "Met de dag begin je steeds meer te lijken op een van die goedzakken", mompelde ze twijfelend en liep weer door, uit zicht verdwijnend.
Luke

Luke

BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Emptyza jan 22, 2011 5:34 pm

Luke hoorde haar en bracht zijn kin iets meer naar zijn borst. Wat bedoelde ze daarmee? Hij keek naar de grond en zocht een steentje om te schoppen. Hij was geen goedzak. Die pussys leken in de verste verte niet op hem. Hij kuchte naar zichzelf en begon ook te lopen, maar niet achter Elizabeth aan, die was immers al ver voor hem aan het lopen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De begroeide heuvel   De begroeide heuvel - Pagina 4 Empty

De begroeide heuvel
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het park-
Ga naar: