Onderwerp: Re: Trainingsveld XJ8 za jan 15, 2011 12:46 pm
Drew deed elegant twee stappen opzij en dook daarmee weg, zijn ogen haar nog steeds volgend. Haar rokje waaide iets op en Drew voelde zijn wangen iets roder worden, waarna hij gelijk wegkeek.
Onderwerp: Re: Trainingsveld XJ8 za jan 15, 2011 12:49 pm
Drew dook alleen opzij voor de zwaaien, maar wetend dat juist deze spreuk geen nut had op wezens zoals hij hoefde hij zich daar niet druk om te maken. "Uh-uh, Mack, las je de context van die spreuk maar eens", zei hij en met een kopstoot tijdens een van zijn ontsnappingen aan haar toverstok raakte hij haar.
Onderwerp: Re: Trainingsveld XJ8 za jan 15, 2011 12:51 pm
Mackenzie greep naar haar hoofd terwijl ze een beetje naar achter werd gegooid, maar ze herstelde zich en maakte eerst haar ogen groot en begon met, "Wat bedoe-" Ze relaxte zich. "Ah." Ze gooide nu zichzelf vol met haar gewicht op hem. Als hij op de grond was kon hij ook niet meer ontwijken.
Onderwerp: Re: Trainingsveld XJ8 za jan 15, 2011 12:58 pm
Drew trok zijn toverstok en riep uit, "Protego!" Zijn stem klonk wat roestig, maar hij klonk wel kalmer dan normaal. Met zijn toverstok duwde hij die van Mackenzie van zich af, zoals Eureka ook had gedaan. Vonken vlogen van de toverstokken af, allemaal weer opnieuw.
Onderwerp: Re: Trainingsveld XJ8 za jan 15, 2011 12:59 pm
Mackenzie keek met wilde ogen nog steeds boos van Drew. Dit was een moment waar gedachten een rol speelden. Ze liet de stem van Drew even op zich inwerken en keek toen naar zijn blik. Het leek net alsof hij twijfelde. Alsof hij genoeg energie en kracht had om haar in te maken, maar zich inhield. Waarom? "Vecht terug, pussy!" riep ze, pissig en vurig.
Onderwerp: Re: Trainingsveld XJ8 za jan 15, 2011 1:02 pm
Drew kreunde slechts één enkele seconde en hij keek nu van de toverstokken op naar Mackenzie, die nog bozer leek dan net. Hij schrok vanbinnen, wat misschien wel te zien was. Maar hij gooide nu al zijn kracht in zijn toverstok en fronste diep terwijl hij haar toverstok eigenhandig uit haar grip kreeg. "Noem me nooit", begon hij en hijgde kort, "een pussy, Rockbell."
Onderwerp: Re: Trainingsveld XJ8 za jan 15, 2011 1:03 pm
Mackenzie negeerde het verlies van haar toverstok. Ze gooide hierna gewoon gelijkdelijk zijn toverstok met de rug van haar hand uit zijn hand. "Ik noem je hoe ik wil", antwoordde ze en beiden ontwapend zat ze nu op hem.
Onderwerp: Re: Trainingsveld XJ8 za jan 15, 2011 1:05 pm
Een stilte volgde, waarin ze beiden alleen ademde en in Drew's geval ook nog geluidloos hijgde. Drew schonk haar een kleine, valse glimlach. "Je zit op me", zei hij.
Onderwerp: Re: Trainingsveld XJ8 za jan 15, 2011 1:09 pm
Drew was even in pijn, alleen hij bleef lachen. "Zeg me nou niet dat dit niet is wat je wilt, Mack", zei hij, duisterder dan hiervoor, "we hebben veel gemeen. Je weet het alleen niet."
Onderwerp: Re: Trainingsveld XJ8 za jan 15, 2011 1:11 pm
"Je staat op het punt om ingemaakt te worden door een zwak, hopeloos meisje. Tenminste, dat is hoe jij mij had beschreven. And it's this moment you decide to hit on me", ze bracht haar hand weer naar boven om hem te slaan. "Try to read the atmosphere here!"