Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 29-01-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Germania
Onderwerp: Re: Het herfstbal di maa 29, 2011 11:38 pm
Kirche fronste, keek hem na en wou hem nog iets naschreeuwen, maar hield haar mond. Ze gooide haar haar naar achter en liep de andere kant op, richting Jean, toen ze Lal zag. Ze grijnsde en haar frons verdween. "Oh, hey Lal", zei Kirche vals, "Je weet hoe het gaat. Als je me nu wilt excuseren..."
Onderwerp: Re: Het herfstbal di maa 29, 2011 11:40 pm
Lal sloeg haar armen over elkaar en grijnsde terug. "Je hebt een blauwtje gelopen", zei Lal lachend, "ik ben niet gister geboren, Kirche." Ze boog iets voorover. "Wanneer geef je dat walgelijke leven eigenlijk op? Heb je geen trots als vrouw?" Ze liep langs haar en zodra ze uit gezichtsveld van Kirche was begon ze uit haar coole pose te wringen, op zoek naar Xerxes. Waar was hij heen gegaan?!
Kirche
Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 29-01-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Germania
Onderwerp: Re: Het herfstbal di maa 29, 2011 11:42 pm
Kirche's gezicht vertrok. Haar mondhoeken stonden raar en één wenkbrauw had ze opgetrokken. Bitch, dacht ze, vuile bitch! Ze draaide zich om, furieus, alleen Lal was al weg. Ze balde haar vuisten en liep terug naar Jean. "Waar blijft de punch", zei ze, een stuk afstandelijker.
Onderwerp: Re: Het herfstbal di maa 29, 2011 11:45 pm
De hele heenreis naar het bal was eigenlijk een beetje ongemakkelijk geweest met Gabe. Ze hadden weinig tegen elkaar gezegd. Toen Mackenzie het in de verte zag glinsteren, het alles, draaide ze zich om naar Gabe. Waarom was hij zo stil geweest? Waarom was alles opeens zo tense? "Hey", zei ze, "het is niet alsof je met je moeder naar een schoolfeest gaat." Het was een opmerking hoe hij steeds had weggekeken de hele tijd.
Onderwerp: Re: Het herfstbal di maa 29, 2011 11:47 pm
Gabe schrok en keek om, keek snel weer weg. Ze mocht die snee op zijn lip niet zien, hij werd vast nu donker en zichtbaarder. Hij lachte nerveus. "Het ligt niet aan jou", hij twijfelde, maar zei toch maar de waarheid, "ik heb net op m'n... lip gebeten en het ziet er ranzig uit." Hij voelde zich rood worden. Klonk hij ijdel of wat?
Onderwerp: Re: Het herfstbal di maa 29, 2011 11:57 pm
Mackenzie lachte ook. Het was niet eens zo grappig, alleen het was gewoon natuurlijk. "Oh wacht, hier moeten we in", zei ze toen ze de deur zag. Ze liet haar kaartje zien.
Onderwerp: Re: Het herfstbal di maa 29, 2011 11:58 pm
Gabe zuchtte theateraal en zei, "Vaarwel, lucht." Hij liet zijn kaartje weer lachend zien en liep naar binnen. "Hey... dit is... uhm..." Hij knipte met z'n vingers. "Ken jij dit nummer?"
Onderwerp: Re: Het herfstbal wo maa 30, 2011 12:01 am
Gabe wist het. "3OH!3. I'm Not The One", zei hij en stopte met het knippen van zijn vingers. "He won't let me see this side of you... You know you're way too young to have someone lie to you..." Hij glimlachte en keek naar Mackenzie. "Wat, vraag je me niet ten dans?"
Onderwerp: Re: Het herfstbal wo maa 30, 2011 12:04 am
"Gabe!" corrigeerde hij haar en snoof. "En ik ben bang van niet. Ik wil later paus worden en ik denk dat als ik nu dans, al mijn toekomstige plannen finito zijn."
Onderwerp: Re: Het herfstbal wo maa 30, 2011 12:06 am
Mackenzie lachte, rolde haar ogen en greep hem bij z'n arm vast. "Kom mee, idioot", zei ze en ze trok hem mee naar de dansvloer. Ze nam een kleine update van wat de mensen om hen heen deden en zei, "Sla je armen om m'n middel."
Onderwerp: Re: Het herfstbal wo maa 30, 2011 12:08 am
Mackenzie schrok. "Maar dan moet je meer doen dan alleen heen en weer schuifelen! Dan moet je serieus stappen bijhouden! Je kon toch niet-" Ze kalmeerde. "Je kan wel dansen, of niet soms?" Ze legde haar hand in het zijne.
Onderwerp: Re: Het herfstbal do maa 31, 2011 6:26 pm
Drew glimlachte naar Eureka. Hij hoorde het nummer opgaan en hij probeerde niet op de lyrics te letten aangezien ze hem deden denken aan iemand anders. Hij probeerde nu weer weg te kijken. Het was tijd om te wisselen van partner. Hij liet Eureka los en draaide zich om.