Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 12:56 am
Mizuno keek even opzij en sprong toen naar achter van hoe Riley dichtbij kwam. "Djiez", riep ze, "ooit gehoord van private space?"
Elijah
Aantal berichten : 30 Registratiedatum : 18-02-11
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 12:58 am
"Niet dat dat in ook maar één manier gerelateerd is tot Riley's beweging", zei Elijah als een commentator op een voetbalwedstrijd terwijl hij lichtelijk geïnteresseerd vanuit zijn armen naar de twee keek.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 12:59 am
Mizuno keek kwaad naar Elijah, maar besloot haar mond verder te houden. Zonder van Elijah op te kijken antwoordde ze Riley, "Nou, kijk, dit is wat mensen plannen noemen." Nu draaide ze wel haar hoofd naar Riley. "Schokkend, hmm?"
Elijah
Aantal berichten : 30 Registratiedatum : 18-02-11
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:00 am
"Nadenken over de toekomst kan elk mens, Yui", voegde Elijah toe. "Deze belediging roept vraagtekens op."
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:00 am
Mizuno spande haar kaak. "Het verbaasd me dan ook niks dat het bij jouw vraagtekens oproept, Elijah."
Riley
Aantal berichten : 55 Registratiedatum : 08-02-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Planeet Germania
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:01 am
Riley keek wanhopig naar de twee. "Jongens..." zei hij en probeerde het te bedaren.
Aden
Aantal berichten : 21 Registratiedatum : 25-02-11 Leeftijd : 37 Woonplaats : South Dakota, Amerika
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:02 am
De bel weerklonk in het lokaal en Aden keek even naar het plafond. "Oh, jongens, dat is de bel. Pennen neer, blaadjes doorgeven naar voren. Ik kijk ze voor de volgende les na." Hij liep even naar Drew en zei, "Inhalen hoeft niet, zie ik?" Hij glimlachte.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:03 am
"Ik heb dit al vaker gedaan", zei Drew onverschillig en probeerde weg te komen. Hij pakte zijn tas al in en hij gooide hem over zijn schouder waarna hij opstond.
Aden
Aantal berichten : 21 Registratiedatum : 25-02-11 Leeftijd : 37 Woonplaats : South Dakota, Amerika
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:04 am
Aden hield Drew even nog aan. "Drew", zei hij, "ik moet even met je spreken. Over je... leeftijd en de lesstofregeling en zo."
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:05 am
Drew rolde zijn ogen. Dit zat eraan te komen. "Meneer Holloway, ik heb dit gesprek al meerdere malen gehad."
Riley
Aantal berichten : 55 Registratiedatum : 08-02-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Planeet Germania
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:06 am
Riley keek opgelucht toen de bel ging en pakte zijn tas. "Mizuno, Elijah", riep hij hen toe, "gaan jullie anders mee naar de smoothieshop?" Hij gooide er een glimlach achteraan.