Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 12:02 am
Puyi strekte haar tengere arm naar Jordan uit en zei, "Ohayo!"
Jordan Admin
Aantal berichten : 120 Registratiedatum : 22-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Spanje, Barcelona
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 12:03 am
Jordan lachte kort en zei, "Je praat grappig." Ze nam de hand van Puyi aan en schudde hem één keer, liet hem toen weer los en vroeg aan Oz, "Waar gaan we zitten?"
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 12:06 am
Oz lachte nog steeds, alleen stopte even. Hij keek naar Puyi, die maar één stoel naar zich had. "Uhm, Puy, vind je het erg als ik en Jordan daar gaan zitten?" zei hij en stak een vinger naar een tafelbank achter zich.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 12:10 am
Puyi's wenkbrauw bewoog geïrriteerd en ze stond op. Jeez, wat had Oz opeens. Ze pakte haar tas en ging inderdaad naast Cullen zitten. "Waag het me weg te jagen, Masen-Cullen." Ze liet haar tas met een plonk vallen en ze zette zichzelf, charmant, neer op de stoel.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 12:16 am
"Ik vertel het aan niemand hoor", zei ze. "Ik ga ook niet gillend wegrennen als je dat soms denkt. Het is gewoon een onderzoeksvraag." Ze keek nu naar Edward. "Heb ik gelijk of niet?"
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 12:20 am
Puyi stak haar tengere arm nog eens uit, maar nu naar Edward. "Puyi Wright, judoka, levensgenieter en lid van de jaarboekcommissie." Ze kneep haar ogen even dicht voor een beleefde glimlach. "Helaas geen ondode."
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 12:25 am
"Maak er niet zo'n big deal van", zei Puyi terwijl ze haar hand langzaam terug trok. "Dus je drinkt bloed, nou en. Kan het mij wat schelen? Nee. Bugt het jou? Nee."
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 12:26 am
Edward keek weg en zei zacht, maar hard en helder genoeg voor Puyi om te horen, "Jawel. Heel erg. Ik wil geen bloed drinken. Ik voel me een monster, nee, ik ben een monster." Hij legde een hand tegen z'n voorhoofd.