Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:29 pm
Mizuno werd een beetje rood van Riley die helemaal enthousiast deed. Ze fronste. "Nogmaals, ik doe het niet voor jullie gezelschap!" zei ze en ze liep verder.
Jordan Admin
Aantal berichten : 120 Registratiedatum : 22-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Spanje, Barcelona
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:29 pm
Jordan stond op. "Ik hoop zo dat deze tekening goed is", zei ze ietwat wanhopig en ze keek naar Oz. "Wat denk jij?"
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:30 pm
Oz keek even, en het was vreselijk. Ze had het alleen erger gemaakt sinds de laatste keer dat hij keek. Oz glimlachte nerveus. "Alles wat je maakt is prachtig, schat", loog hij. Wat moest hij anders zeggen tegen haar, kijk dan hoe lief ze was?
Jordan Admin
Aantal berichten : 120 Registratiedatum : 22-11-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Spanje, Barcelona
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:31 pm
Jordan lachte en ze gooide haar tas op haar schouder. Ze liep al richting de deur, maar eerst legde ze haar tekening op het bureau van meneer Holloway.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:32 pm
Oz moest snellen om haar bij te houden, maar het lukte en samen liepen ze de klas uit.
Aden
Aantal berichten : 21 Registratiedatum : 25-02-11 Leeftijd : 37 Woonplaats : South Dakota, Amerika
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:34 pm
Aden zag de andere zeven leerlingen ook de klas uit lopen. "Dat weet ik, Drew", zei Aden, "alleen ik denk dat je er echt eens over na moet denken. Het is waar dat je hier op elke leeftijd terecht kan en zolang je de stof aan kan je elke klas in kan komen, maar je zit hier nou al heel lang en telkens doe je hetzelfde. De meesten zijn dan al afgestudeerd."
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:35 pm
"Ik ben niet de enige die hier langer zit dan nodig", zei Drew en hij knikte naar Edward die samen met een meisje wat hij zich nog vaag herinnerde zat.
Aden
Aantal berichten : 21 Registratiedatum : 25-02-11 Leeftijd : 37 Woonplaats : South Dakota, Amerika
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:36 pm
Aden keek Drew streng aan. "Dat zit anders. Dit is zijn tweede jaar pas", zei hij.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:39 pm
Puyi trok haar wenkbrauwen op. "Ah, Masen heeft sjans!" Ze lachte. "Nope. Ik was wel van plan Natuurkunde nog in te halen. Ik snap er niks van. En aangezien ik de rest van het huiswerk al af heb, ben ik verder vrij."
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:47 pm
Drew rolde zijn ogen. "Holloway. Ik weet dat jullie Aardlingen altijd zo zeiken over school en zo, en vervolgens zeiken dat ze het nog een keer zouden willen beleven. En ik heb het prima hier." Hij liep ook uit het lokaal.
Aden
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 di maa 01, 2011 1:49 pm
Aden zuchtte, maar liet Drew ermee wegkomen. Hij sloot de projector af en pakte zijn tas. Daarna sloot hij de deuren af.