Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 1:25 pm
"Je snapt het niet", weende Edward, "ik... ik ben niet van die Darren Shan-vampiers. Ik ben... ik ben... Ik zuig al het bloed uit ze. Ik kan er zelf niet tegen, maar ik kan mezelf niet inhouden. Ik ben walgelijk." Hij greep naar zijn schouders.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 1:43 pm
"De meeste hier zijn slimmer dan de gemiddelde mens, Masen", Puyi keek voor zich. "De meeste, hoor. Er zijn nog altijd... minderbegaafden..." mompelde ze terwijl ze geïrriteerd rondjes zat te tekenen op haar aantekeningenblok.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 1:46 pm
Edward probeerde haar gedachten te lezen, alleen er schoot óf niks door haar hoofd, of hij had nog iemand gevonden wier gedachte hij niet kon lezen. "Heb je een persoon in het bijzonder in je gedachte?" vroeg hij haar en richtte zich tot zijn aantekeningenblok.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 1:47 pm
"Ja", antwoordde Puyi zonder er verder nog aandacht aan te besteden dat Edward opeens geïnteresseerd was. "Je kent d'r, wees maar niet bang. Ze zat net hier."
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 1:49 pm
Puyi sprong op, maar eerder verontwaardigd dan bang. "Zeg me niet dat dat waar is, dat gedachtelezen?" Maar het antwoord was al gegeven. Ze zuchtte. "Oké, wat denk ik nu?" Ze liet zichzelf onderdompelen met dicteewoorden.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 1:50 pm
"Ik heb geen idee", zei Edward met een glimlach zonder op te kijken, "ik vang niets bij jou op. Je bent al de tweede hier wier gedachte onbereikbaar zijn." Op Drew na, natuurlijk.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 1:53 pm
Edward's ogen werden even groter en zijn mondhoeken krulden iets omhoog terwijl hij op zijn elleboog leunend naar haar toe draaide. "Doe dat nog eens", beval hij haar.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 1:57 pm
Puyi keek hem bedachtzaam aan. "Het past beter bij je dan 'Cullen', en veel beter dan 'Edward'. Masen is speelser. Je bent kwetsbaarder dan een Edward." Ze knorde kort.