Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 1:58 pm
"Oké", zei Edward haar, "als jij mijn naam mag verdraaien, hoe zal ik jou dan noemen?" Hij draaide zich nog iets meer uit. "Puur zakelijk. Dan weet ik hoe ik je aan moet spreken."
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 1:59 pm
Puyi rolde haar ogen. "Alsjeblieft geen Wright", zei ze snel, "ik heb een hekel aan die achternaam." Ze boog iets naar achter terwijl ze zich afzette van haar tafel. "Zeg maar Puy. Dat doet iedereen."
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 2:05 pm
"Ik heb anders wel eens gezoend met een monster. Het was een weerwolf, om eerlijk te zijn. Hij was hot!" Ze lachte. "En hij leek absoluut niet op jou."
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 3:16 pm
"A big fat no", antwoordde Puyi hem. "Wat ik overigens bedoelde was dat hij gewoon totaal niet op je leek. Hij was... hoe zeg ik het... jonger? Donkerder? Hij had wel dezelfde ogen als jij. Maar ach, monsters." Ze rolde haar ogen. Om een of andere reden kon ze hier heel gemakkelijk over praten met Edward, dat kon ze met niemand anders. Ze wist nog wat voor een big deal Mackenzie ervan maakte toen ze het had gehoord. "EEN WEERWOLF?!" had ze geschreeuwd. Oh, dat was gênant.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 3:23 pm
Puyi lachte. "Hey, ik vind het iets om trots op te zijn als jongen. Aan de andere kant... 107?" Ze keek iets verbaasder. "Wat doe je hier nog, weet jij niet al alles?"
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 3:24 pm
Edward schudde zijn hoofd. "Ik heb de afgelopen drie decennia alleen maar genoten van het vrije leven. Avonturen bezoeken. Op missies gaan. Ik ging nooit naar de les. Ik bleef altijd zitten en zolang ik met magie kan omgaan laten ze me hier blijven." Hij glimlachte.
Onderwerp: Re: Biologie lokaal #1 zo feb 06, 2011 3:26 pm
"Ik ben jaloers", zei Puyi, "ik wou dat ik de Tweede Wereldoorlog had meegemaakt. Tuurlijk, jij bent er vast niet blij mee geweest, maar man." Ze boog weer naar achter. "Ik heb altijd al eens de angst willen voelen. Ik kan het me gewoon niet inprenten, de bus en tram niet meer kunnen gebruiken, hongersnood. Ik kan dat niet. Ik wil dat ik het meemaak, dan weet ik hoe het is. Zo zit ik in elkaar." Ze keek op naar Edward en glimlachte.